ZOZ-fficemanager
We zijn een creatie- en communicatiebureau dat elke dag bezig is met creatieve projecten.
Om dit proces binnen het kantoor mee te stroomlijnen zoeken we jou!
Klopt je hart voor communicatie en reclame? Heb je een hands-on mentaliteit en weet je het administratief ook picco bello aan te pakken? Dan moeten we dringend eens ‘daten’...
OFFICE MANAGER (deeltijds of voltijds)
Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor en ondersteun je het team bij allerhande projecten. Je hebt persoonlijk contact met onze klanten en leveranciers en je verwerkt nauwkeurig zowel inkomende als uitgaande facturen en offertes. Administratieve opvolging in een creatieve en digitale omgeving is je ding.
JOUW PROFIEL
-
taalvaardig / gestructureerd / nauwkeurig
-
offertes / facturen / cijfers opvolgen
-
MS Office / online programma’s / social media
-
communicatief / pro-actief / teamplayer
-
ervaring / gelijkaardige functie
PERSOONSGEBONDEN COMPETENTIES
-
flexibel / stressbestendig
-
discreet / verantwoordelijk / uiterst betrouwbaar
-
efficiënt / punctueel / zelfstandig
-
positivo / initiativo / limoncello :-)
-
ZOZ-ambassadeur / 'love to think, create & collaborate'
We bieden een deeltijdse of voltijdse job met ruimte voor creativiteit en persoonlijke groei in een gezellige werkomgeving. Verloning in functie van ervaring en kennis.
Zin om je zinnen te zetten op dit 'boutique bureau’?
Verleid ons dan zo snel mogelijk met je CV en motivatie en mail ons via jobs@zoz.be
(ten laatste op 28 mei 2024)