In 1989 kocht de familie Coëme het sterk vervallen domein Aen de Kerck dat na twee jaar renovatiewerken haar oude grandeur terugvond. Op 5 januari—haast 30 jaar later—draait Arnout Coëme er zijn laatste service...
In het midden van een langlopende samenwerking gaf (zoz) Art Director Edu Vangrootloon de huisstijl en het logo van Aen de Kerck een moderne make-over die de Haspengouwse parel opnieuw op de kaart zette.
"Voor het nieuwe logo werkten we met een gestileerde A die rechtstreeks uit de handtekening van Arnouts vader kwam," doet Edu uit de doeken. "Op die manier kwamen we tot een modern logo met betekenisvolle roots in het verleden."
"Het is er gewoon puur culinair genieten," voegt Edu toe, die zich er enkele weken voor de sluiting in de watten liet leggen met een gangenmenu. "De slogan proef de puurheid van Haspengouw komt er volledig tot zijn recht. De moderne Franse keuken gebruikt voornamelijk Haspengouwse producten, sommigen zelfs uit de eigen boomgaard op het domein. Je zit er in een prachtige omgeving met een vriendelijke bediening. Dat zorgt meteen voor een ontspannen thuisgevoel. Ik ga het zeker en vast missen."
Naast het iconisch logo en de huisstijl verzorgende (zoz) voor Aen de Kerck de een website, communicatieadvies, divers drukwerk en e-marketing (waaronder mailings en sociale media). Wij wensen Arnout Coëme en het voltallig team van Aen de Kerck veel succes met toekomstige projecten. Bij ons staat de koffie alvast klaar.
댓글